Thursday 30 August 2012

Autumn Storm

Met de nieuwe groep cursisten zijn we begonnen aan een nieuwe quilt: Autumn Storm. Voor als je van paper piecing houdt en vooral daarna nog een mooie rand wilt doorquilten. Het patroon ben ik verder aan het uitwerken en heb een leuk eikeltjes doorquiltmotiefje gemaakt dat er helemaal bijhoort.




 

Eigenlijk ben ik geen abstract mens, maar dit quiltje is eigenlijk heel abstract. Ondertussen ben ik al aan het doorquilten en tja, zoals altijd, wordt abstract opeens een stuk minder abstract. Die van mijn cursisten zijn weer heel anders. De ene werkt met roze en groen, de andere met oranje en bruin en zwart en de volgende met blauw en rood. Ik ga ze plaatsen. Als ze af zijn. Eerder niet!




En alhier het voorbeeldje van het eikeltje. Schattig nietwaar?
Hebben jullie dat nou ook? Veel te weinig tijd en veel te veel te doen?
Voor je het weet staat de kerst weer op de stoep, willen we weer leuke dingen daarvoor maken. Oh, ik kom tijd tekort. Wie niet?

Enjoy!

No comments:

Post a Comment